Det er ingen aktuelle endringer i Arena v 23.2.
Målgruppen for denne brukerveiledningen er personell i kontorfaglig tjeneste som oppmøteregistrerer polikliniske pasienter.
Brukerveiledningen inneholder følgende:
Oppmøteregistrering via Oppmøteliste
Registrere oppmøte via Oppmøteliste
Angre oppmøteregistrering via Oppmøteliste
Oppmøteregistrering via pasientnavigator
Oppmøteregistering via siden planlegging (timebok)
Se underkapitler for fremgangsmåte.
3.1.1 Registrere oppmøte via Oppmøteliste
1. Klikk Oppmøteliste i Hurtignavigatoren
2. Fyll ut aktuelle felt og klikk Oppdater
3. Klikk Meny for aktuell pasient og velg Registrer oppmøte
Det er to muligheter for å oppmøteregistrere en pasient
Registrer oppmøte
Registrer oppmøte og vis opphold, for ytterligere registreringer på siden Opphold
3.1.2 Angre oppmøteregistrering via Oppmøteliste
1. For å angre et registrert oppmøte fra Oppmøteliste må innstilling være satt til å vise Alt innhold eller Uten avlyste. Det er også mulig og sortere til Møtt i Kolonnen Status
Klikk Meny for aktuell pasient og velg Angre oppmøte
1. Klikk Planlegging i Hurtignavigatoren
2. Søk opp aktuell ressurs i Ressurssøk, øverst til høyre i underfane Timebok
3. Høyreklikk på aktuell pasient og velg Registrer oppmøte
4. Klikk Registrer oppmøte for å oppmøteregistrere pasienten, eller Registrer oppmøte og vis opphold for videre registrering i siden Opphold
5. Det er også mulig å angre oppmøte fra Timebok ved å høyreklikke på aktuell pasient
6. Klikk Angre oppmøte og kontakten tilbakestilles til planlagt
Ressurs: Klinikere, rom eller andre ressurser med egen timebok i DIPS.
Relaterte dokumenter:
Timebok - gi time poliklinikk
Timebok - endre og kansellere time