Vis emner som begynner på ...
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Æ
Ø
Å

Bestille prøvetakingsmateriell

Sist oppdatert: 05.03.2024
Utgiver: Akershus universitetssykehus
Versjon: 2.5
Kopier lenke til dette emnet
Foreslå endringer/gi kommentarer

Bestill utstyr 

Vi tilbyr varer for prøvetaking og forsendelse i henhold til gjeldende bestillingsliste.

Vareleveranse gjelder utstyr til prøver som analyseres ved våre Laboratorier ved Akershus universitetssykehus HF.

 

Velg: Bestill utstyr (se øverst på denne siden)

Logg inn med valgt e-post adresse og passord (minst 10 tegn).

 

Antall av ønsket artikkel angis i rubrikkene.

"Send bestilling" finner dere nederst på siden.

Kryss først av (Ja/Nei). Ja for levering til sykehjem eller annen institusjon med avdelinger; angi avdeling.

Skriv navn på bestiller, så blir Send aktiv.

Ny bruker 

Våre rekvisisjoner og konvolutter ligger åpent for bestilling uten pålogging.

For andre bestillinger, kreves en pålogging.

Ved første pålogging velges "Registrer ny bruker". Søk opp egen rekvirentlokasjon øverst og klikk på denne. (Gråmarkerte felt trenger dere ikke fylle inn). Det må oppgis en e-postadresse og lages et passord (minst 10 tegn). Avslutt med "Send e-post for bekreftelse".

Fullfør registreringen fra denne bekreftelsesmailen innen 10 minutter.

 

Dere er nå klar for å bestille varer.

 

OBS! Om dere bestiller varer fra flere HF, må dere ha 1 bruker pr HF (dvs dere må bruke ulike epostadresser).

Finn en tidligere bestilling 

Alle bestillinger loggføres.

Når dere er logget inn; Trykk på nedtrekkspilen ved brukernavnet (øverst på siden) og velg Bestillinger.

Her ser dere status på bestillingen og tidligere bestillinger under arkiv.