Endringer oppdatert til Arena versjon 23.2. i kapitlene 3.2, 3.4, 3.5, 3.7
Nye bilder.
Målgruppen for denne brukerveiledningen er alt personell som endrer, kansellerer og tildeler nye polikliniske timer.
Se underkapitler for fremgangsmåte.
Den opprinnelige kontakten og timen er avsluttet og ny time er opprettet. Hvordan avslutte kontakt er vist i punkt 3.3
Avslutt kontakt som vist i punkt 3.3
Den opprinnelige kontakten og timen er avsluttet og ny time er opprettet.
Timer kan kun flyttes til samme eller senere klokkeslett enn det opprinnelige
NB! Hvis timen er flyttet til nytt tidspunkt må oppmøtetiden for kontakten endres manuelt!
Finn aktuell kontakt under Planlagte kontakter via siden Henvisninger
Det er mulig å redigere enkelt kontakter som tilhører en serie med fremgangsmåten beskrevet i punktene ovenfor, men det er også mulig å slette hele eller deler av en serie.
Kontakt: Uavbrutt samhandling mellom pasient og helsepersonell hvor det utføres helsehjelp for pasienten. Eks.: Innleggelse ved sengepost eller konsultasjon ved poliklinikk.
Time: Time er avtalen i timebok som er knyttet til en pasientkontakt. I DIPS Classic kalt tiltak.
Relaterte dokumenter: