Vis emner som begynner på ...
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Æ
Ø
Å

Bestille prøvetakingsutstyr

Sist oppdatert: 02.05.2024
Utgiver: Sykehuset Innlandet
Versjon: 0.3
Kopier lenke til dette emnet
Foreslå endringer/gi kommentarer

Ny bruker 

  • Våre rekvisisjoner og konvolutter ligger åpent for bestilling uten pålogging.
  • For andre bestillinger, kreves en pålogging.
  • Ved første pålogging velges "Registrer ny bruker". Søk opp egen rekvirentlokasjon øverst og klikk på denne. (Gråmarkerte felt trenger dere ikke fylle inn). Det må oppgis en e-postadresse og lages et passord (minst 10 tegn). Avslutt med "Send e-post for bekreftelse".
  • Fullfør registreringen fra denne bekreftelsesmailen innen 10 minutter.

 

Dere er nå klar for å bestille varer.

 

OBS! Om dere bestiller varer fra flere Helseforetak, må dere bruke ulike epostadresser. E-post adresse kan bare benyttes en gang.

Bestill utstyr 

Vi tilbyr uttsyr for prøvetaking og forsendelse i henhold til gjeldende bestillingsliste.

 

Utstyr levert fra Medisinsk service skal kun brukes til prøver som sendes laboratoriene i Sykehuset Innlandet.

 

Velg: Bestill utstyr (se øverst på denne siden)

Logg inn med valgt e-post adresse og passord (minst 10 tegn).

  • Antall av ønsket artikkel angis i rubrikkene.
  • "Send bestilling" finner dere nederst på siden.
  • Kryss først av (Ja/Nei). Ja for levering til sykehjem eller annen institusjon med avdelinger; angi avdeling.
  • Skriv navn på bestiller, så blir "Send" aktiv.

FINN EN TIDLIGERE BESTILLING 

  • Alle bestillinger loggføres.
  • Når dere er logget inn; Trykk på nedtrekkspilen ved brukernavnet (øverst på siden) og velg Bestillinger.
  • Her ser dere status på bestillingen og tidligere bestillinger under arkiv.

Spørsmål rundt innsendte bestillinger 

Kommentarer og beskjeder fra budsentralen finner dere på følgende måte:

 

  • Trykk på nedtrekkspilen ved brukernavnet (øverst på høyre side) og velg Bestillinger.
  • Gå til Arkiv, klikk på den innsendte bestillingen du har spørsmål om.
  • Eventuelle kommentarer fra budsentralen vil da vises.

 

 

For andre spørsmål rundt innsendte bestillinger av prøvetakingsutstyr, kan budsentralen kontaktes på budsentralen.lillehammer@sykehuset-innlandet.no , eventuelt telefon: 61 27 23 01.

 

Kunderådgiver for laboratoriene kan også kontaktes på vibeke.fredagsvik@sykehuset-innlandet eller telefon: 48 10 27 21