Dette er første versjon. Dokumentversjon 0.2 er navnet på pasientspesifikk side endret fra "Admin - Intensivregisterering" til "Rydde - Intensivregistrering".
Målgruppen for denne brukerveiledningen er helsepersonell som har overordnet ansvar for oppfølging av intensivregistrering og/eller ansvar for å overføre data til NIR (Norsk intensivregister).
Det er mulig å opprette flere intensivsaker samtidig i Arena, derfor kan det være behov for å flytte intensivdokumenter mellom saker. Dette gjøres i den pasientspesifikke siden Rydde - Intensivregistrering. Tilgang gis til aktuelle personer.
Brukerveilederen beskriver også hvordan man sletter intensivsaker.
Klikk på Startmenyen (Ctrl+L).
Under Pasientspesifikke sider: klikk på Rydde - Intensivregistrering. Skjermbilde Rydde - Intensivregistrering åpnes.
Sammenlignet med pasientspesifikk side Intensivregistrering, har man i Rydde - Intensivregistrering mulighet for Legg til eksisterende dokument fra journalen via de tre prikkene på saken.
Knytte dokument til sak
Dokumentlisten åpnes.
Sett hake ved dokument du ønsker å knytte til saken.
Lagre endringer og lukk.
Dokumentet er knyttet til valgt sak.
Fjerne dokument fra sak
I tillegg må dokumentet fjernes fra den opprinnelige saken:
Klikk på bindersen på dokumentet under saken dokumentet skal fjernes fra.
Dersom man skal slette en intensivsak kan kun dokumentet Start intensivsak være knyttet til saken, alle andre dokumenter som er knyttet til saken må fjernes fra saken, se 4.1 for hvordan fjerne dokument fra saken.
Merk: Dersom slett funksjonen ikke er tilgjengelig må dokumentet sendes til sletting i henhold til helseforetakets prosedyre.
Ingen definisjoner
Relaterte dokumenter: